واگذاری بازسازی 10 واحد مسکونی مناطق زلزله زده به کمیته امداد بوکان

کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوکان 10 واحد مسکن تخریب شده زلزله زدگان غرب کشور را می سازد.

قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ کمیته امداد را از سفیران پیشرو در بازسازی سرپناه برای زلزله زدگان برشمرد و گفت : کمیته امداد بوکان ساخت و بازسازی 10 واحد تخریب شده در زلزله غرب کشور  را بر عهده گرفته است.

وی با اظهار اینکه امروز نیاز اصلی زلزله زدگان مسکن می باشد و باران و سرما می تواند سبب فاجعه انسانی دیگر شود, افزود: کمکهای نقدی برای بازسازی مساکن تخریب شده در مناطق زلزله زده جمع آوری می‌شود که با توجه به فصل سرما از خیرین دعوت می‌کنیم تا کمک‌های خود را در این راه صرف کنند.

درویشی ضمن تشکر از کمکهای مردم خیر و نوع دوست و حضور آنها در پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی, از آنها خواست تا هدایای  خود برای بازسازی از یک متر مربع تا یک واحد کامل بصورت نقد و مصالح ساختمانی ارائه دهند.

وی نیاز تخمین زده شده جهت ساخت مسکن زلزله زده ها را برای هر متر مربع, 5 میلیون ریال ذکر کرد.

به گفته رئیس کمیته امداد بوکان خیرین عزیز می توانند از طریق  شماره حساب ۰۱۰۴۹۹۴۹۲۱۰۰۴  نزد بانک ملی و  کد دستوری #۹۹ *۰۴۴۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره تلفن ۰۹۱۴۴۸۲۱۵۵۳ کمکهای نقدی خود را برای ساخت مسکن به زلزله زدگان اهداء کنند. همچنین دفتر این نهاد واقع در کوی ادارات بوکان آماده اخذ کمکهای نقدی همشهریان مهربان می باشد.

گفتنی است: مردم خیر بوکان تاکنون 5 میلیارد و 200 میلیون ریال بصورت کالا و 120 میلیون ریال هم بصورت نقد برای زلزله زدگان غرب کشور کمک کرده اند.

انتهای پیام/ح

بازسازی 10 واحد مسکونی مناطق زلزله زده توسط  کمیته امداد بوکان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.