اجرای طرح "روشنا"در مدارس استان زنجان

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای طرح "روشنا" در مدارس استان زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ تمجیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به اجرای طرح "روشنا"در مدارس استعداد‌های درخشان استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این طرح تلاش می‌شود با اجرای فعالیت‌های قرآنی و دینی در بین دانش آموزان رفتار قرآنی و مذهبی در بین این گروه توسعه یابد.

تمجیدی گفت: باید ترویج معارف قرآنی در بین دانش آموزان تقویت شود و یکی از وظایف و برنامه‌های مهم آموزش‌وپرورش ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس است.

وی بیان کرد: معلمان پرورشی باید در پرورش دانش آموزان با تربیت قرآنی تلاش کنند. اگر دانش آموزان در مدارس ایمان قوی داشته باشند در آینده کمتر دچار انحراف می‌شوند.

این مقام مسئول حوزه علمیه را متولی تأمین نیروی انسانی روحانی در این طرح معرفی کرد و گفت: طلبه‌های خانم و آقا، آشنا به اصول روانشناسی از سوی حوزه علمیه برای اجرای این طرح با آموزش‌وپرورش همکاری می‌کنند.

تمجیدی با اشاره به اجرای «طرح امین» در مدارس استان زنجان، گفت:: تحت پوشش قرار دادن مدارس حاشیه شهر و روستا‌ها در طرح "امین"در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، از برنامه‌های امسال آموزش و پرورش است و توجه به مسائل دینی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
انتهای پیام/ر


اجرای طرح هابا محور قرانی در مدارس زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.