استاندار همدان خبر داد:

سرمایه گذاری 7هزار میلیاردی در صنعت همدان

استاندار همدان گفت: چهار مجموعه جدید کنستانتره آهن، گندله سازی، آهن اسفنجی و اسید سولفوریک با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در استان احداث می شود.

بهربرداری از 4 مجموعه صنعتی با سرمایه 7هزار میلیاردی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، گفت: بهره برداری از مجموعه های صنعتی کنستانتره آهن، گندله سازی، آهن اسفنجی و اسید سولفوریک به صورت مستقیم 800 شغل در استان ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه دستورات لازم برای حل مشکلات شرکت صنایع تبدیلی الوند و واحد کشتارگاه مرغ طیوران پس از پیگیری های متعدد صادر شده است، گفت: هفته گذشته در نشستی طولانی با مدیرعامل بانک کشاورزی در خصوص مشکلات این 2 واحد رایزنی کردیم تا در نهایت دستورات لازم جهت رفع مشکلات واحدهای یاد شده صادر شد.

نیکبخت ادامه داد: همچنین به همراه نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان، در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان ملایر، مذاکره و دستور شتاب گیری روند رفع مشکلات از طرف وزیر صادر شد.

 در استان همدان بیش از یک هزار و 300 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که از این تعداد در شروع کار دولت تدبیر و امید بیش از 600 واحد در شرایط تعطیل و نیمه تعطیل قرار داشت.

سال گذشته با پیگیری های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، 144 واحد تعطیل تولیدی، صنعتی و کشاورزی همدان به چرخه تولید بازگشتند.

انتهای پیام/ش.و

چهار مجموعه صنعتی با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریال در همدان بهره برداری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.