دستگیری شرور سابقه دار در دهدشت

فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: شرور سابقه دار و عامل شرارت و نا امنی در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سرهنگ منوچهر سیاهپور فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت:  به دنبال شکایت مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی ، قمه کشی ، سلب آسایش شهروندان و قدرت نماییی با سلاح سرد توسط فردی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس کهگیلویه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری11 دهدشت با همکاری عوامل یگان امداد این شهرستان با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه این شرور سابقه دار را دستگیر و یک قبضه سلاح سرد قمه که با آن قصد تمرد و تعرض به مامورین را داشت از او کشف کردند.

سیاهپور اظهار کرد: این شرور اخلال در نظم عمومی ، تمرد به مامورین ، قمه کشی ، قدرت نمایی با سلاح سرد و سلب آسایش عمومی برای شهروندان و نزاع و درگیری را در پرونده خود دارد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد ، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه بوده و احساس امنیت مهمتر از امنیت فیزیکی در نزد شهروندان است، این اقدام پلیس که با هماهنگی و دستور مقام قضایی انجام شد بازتاب خوبی در بین مردم داشته و از اینکه پلیس بار دیگر آرامش را برای آنان به ارمغان آورد ابراز خشنودی کردند.

سیاهپور بر مشارکت شهروندان در تامین امنیت عمومی جامعه از سوی پلیس تاکید کرد.

وی افزود: یکی از اولویت های اصلی پلیس تامین امنیت عمومی جامعه است و نیروی انتظامی از مشارکت عمومی شهروندان در این راستا به نحو احسن استفاده خواهد کرد .

شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه دارای چهار شهر ، چهار بخش و 10 دهستان است. 

 

انتهای پیام/ش

شرور سابقه دار در دهدشت دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.