کشف ۵ میلیارد ریال طلای سرقتی در چایپاره

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ازکشف ۵ میلیارد ریال طلای سرقتی در چایپاره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان بیش از سه کیلو و 700 گرم طلای سرقتی به ارزش پنج میلیارد ریال را کشف و در این رابطه چهار نفر متهم را دستگیر کردند.
وی افزود: به دنبال وقوع یک فقره سرقت طلا در چایپاره، به دلیل حساسیت زیاد موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سردار اصلانی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند سارقان را در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی کنند، اظهار کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضائی چهار سارق حرفه ای را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی به سرقت سه کیلو و 700 گرم طلا اعتراف کردند که ارزش آنها طبق اعلام کارشناسان حدود 5 میلیارد ریال است.
سردار اصلانی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.
وی گفت:مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

انتهای پیام/م

5میلیارد ریال طلای قاچاق در چایپاره کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.