جای خالی تیم بسکتبال معلولان ایلام در مسابقات کشوری

دبیر هیات جانبازان و معلولان ایلام گفت: تیم بسکتبال جانبازان و معلولان ایلام از تیم های مطرح در باشگاه های کشور است اما امسال جای این تیم در مسابقات کشوری خالی است.

جای خالی تیم بسکتبال معلولان ایلام در مسابقات کشوری

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد حیدریان دبیر هیات جانبازان و معلولان ایلام اعلام کرد: تیم بسکتبال جانبازان و معلولان ایلام به مدت 15 سال قهرمان لیگ دسته یک کشور بوده اما امسال بدلیل کمبود منابع مالی و کم توجهی مسئولان این تیم در هیچ کدام از مسابقات حضور ندارد.

وی افزود: این تیم همچنین سال های گذشته در مسابقات لیگ برتر و سوپر لیگ نیز حضور داشته و یکی از مدعیان این مسابقات بوده است.

دبیر هیات جانبازان و معلولان ایلام با بیان اینکه توسعه ورزش قهرمانی برای جانبازان و معلولان لازم است، تاکید کرد: باید شاهد حضور بیشتر جانبازان و معلولان در سالن های ورزشی باشیم و بتوانیم با استفاده از مربیان مجرب و فراهم کردن امکانات مالی زمینه حضور آنها را در میادین ملی و فرا ملی بیش از پیش مهیا کنیم.

حیدریان یادآور شد: برنامه ریزی صحیح و تامین منابع مالی برای هیات ها همچنین توجه بیشتر مسئولان به ورزش استان باعث پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان می شود.

وی با اشاره به استعداد ورزشکاران ایلامی در رشته بسکتبال با ویلچر اظهار کرد: امیررضا احمدی بسکتبالیست هیات جانبازان و معلولان استان ایلام در رده سنی بزرگسالان به اولین اردوی تیم ملی دعوت شد.

دبیر هیات جنابزان و معلولان ایلام اضافه کرد: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از این ورزشکار با استعداد ایلامی برای حضور در مسابقات بسکتبال با ویلچر پارا آسیائی جاکارتا 2018 برای حضور در تیم ملی دعوت کرد.

حیدریان گفت: اولین اردوی آمادگی بسکتبال جانبازان و معلولان از 18 تا 26 آذر ماه در تهران برگزار می شود و امیررضا احمدی باید در تاریخ مذکور خود را به کادر فنی کمپ های تیم ملی معرفی کند.

وی تاکید کرد: سال گذشته نیز حسن اسدیانی با دعوت به تیم ملی و عضویت در تیم اعزامی به مسابقه های قهرمانی آسیا در تایلند، ضمن کسب مدال طلا توانستند در رقابت های جهانی ترکیه حضور یابد.

انتهای پیام/اس

تیم بسکتبالیست های معلول ایلامی در مسابقات کشوری حضور ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.