داداشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی شکایت سازمان اسناد ملی از وزارت نفت در کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل نود از بررسی شکایت سازمان اسناد ملی از شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت به دلیل امحا اسناد ملی خبر داد.

بررسی شکایت سازمان اسناد ملی از وزارت نفت در کمیسیون اصل نود/روند امحای اسناد در این وزارتخانه باید متوقف شودولی داداشی سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: شکایت سازمان اسناد ملی از شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت در این نشست با حضور مسئولان مربوطه بررسی شد.

داداشی اظهار کرد: تاکنون شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت راسا اسناد ملی را امحا می‌کردند و این موضوع از نظر قانونی مشکل دارد.

وی افزود: اسناد ملی ابتدا باید به سازمان اسناد ملی انتقال داده شود و سپس شورای اسناد ملی اجازه امحا این اسناد را ارائه کند، اما وزارت نفت بدون نظارت این کار را انجام می‌داد.

نماینده مردم آستارا گفت: در همین زمینه سازمان اسناد ملی به دادستانی شکایت کرده بود و دادستانی نیز این موضوع را به رئیس مجلس ارجاع داد که با ارسال این پرونده به کمیسیون اصل نود، امروز این جلسه برگزار شد.

داداشی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز به شرکت ملی نفت ایران تذکر داده شد که روند امحای اسناد در این شرکت متوقف شود تا تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ شود که در روزهای آینده این موضوع مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار