پروژه ساخت هزار واحد مسکونی برای خانواده شهدای نیروهای امنیتی آغاز شد

پروژۀ ساخت هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان توسط محمداشرف غنی، رئیس جمهور این کشور افتتاح گردید.

پروژه ساخت هزار واحد مسکونی برای خانواده شهدای نیروهای امنیتی آغاز شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، پروژۀ ساخت هزار واحد مسکونی برای خانواده های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان توسط محمداشرف غنی، رئیس جمهور این کشور افتتاح گردید.

در این مراسم که شماری از اعضای کابینه، مشاورین ریاست جمهوری، شیخ علی بن عبدالله آل ثانی، سفیر غیر مقیم قطر برای افغانستان و رئیس بنیاد خیریه الغرافه و برخی دیپلمات‌های آن کشور حضور داشتند، سیدسعادت منصور نادری وزیر شهرسازی و مسکن در مورد پروژه یاد شده معلومات داد.

وزیر شهرسازی افغانستان گفت: پروژه ای که روی دست گرفته شده است،  یک هزار واحد مسکونی برای خانواده های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور می باشد که از سوی شیخ علی بن عبدالله آل ثانی، سفیر غیر مقیم قطر برای افغانستان حمایت مالی می گردد.

وزیر شهرسازی اظهار داشت: تفاهمنامه ساخت پروژۀ یاد شده دو سال قبل میان وزارت شهرسازی و بنیاد خیریه الغرافه به امضا رسیده بود که در این مدت، منطقه اعمار واحدهای مسکونی مشخص و طرح و دیزاین آن نیز به اکمال رسیده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار