نشست هماهنگی برگزاری تجمع 8 و 9 دی در رشت

نشست هماهنگی و همفکری برای تجمع یوم الله 8 و 9 دی ماه، امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برای تجمع یوم الله 8 و 9 دی ماه که امروز در سالن اجتماعات این اداره در رشت برگزار شد، گفت: یوم الله 9 دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی با بیان اینکه جریان فتنه هر چه بیشتر باید برای همگان به ویژه جوانان تبیین شود، بر ضرورت برنامه ریزی برای تبیین ریشه ها و عوامل فتنه 88 و ضرورت مراقبت و هوشیاری از فتنه های پیش رو تأکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 اصل نظام را هدف گرفته بودند، افزود: دشمنان تلاش کردند به نظام ضربه بزنند و طعم موفقیت در برگزاری باشکوه انتخابات و حضور 85 درصدی مردم را در کام ملت تلخ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری 8 دی ماه را روز پیشتازی مردم گیلان دانست و خاطرنشان کرد: حضور حماسی گیلانیان در تجمع 8 دی ماه 1388 یک روز زودتر از دیگر استان ها بصیرت انقلابی مردم این دیار را آشکار کرد.

وی تصریح کرد: 8 دی روزی پرافتخار و ماندگار برای گیلانیان است که به فتنه گران اجازه تعدی به نظام و ارزش های آن ندادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان بر هماهنگی همه دستگاه ها و نهادهای استان برای برپایی تجمع و برنامه های 8 و 9 دی ماه تاکید کرد و خواستار حضور گسترده همگان در این تجمع انقلابی شد.

نمایندگان و مسئولان نهادها و دستگاه های اجرایی استان همچنین در این نشست پیشنهادها و برنامه های خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن یوم الله 8 و 9 دی ماه در گیلان ارائه کردند.

 

انتهای پیام/ع

 

نشست شورای هماهنگی گیلان برای برگزاری تجمع 8 و 9 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.