جذب سرمایه گذار برای احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان نیر

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای احداث پیست استاندارد اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان نیر سرمایه گذار جذب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه بررسی و تسریع روند احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در نیر که با حضور رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان افزود: برای احداث پیست استاندار اتومبیلرانی و موتورسواری باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرده و بدنبال جذب سرمایه گذار توانا در این زمینه بود.

وی افزود: منابع محدود دولتی و سیاست دولت در بکارگیری بخش خصوصی در توسعه کشور موجب شده ادارات و دستگاه های دولتی در انجام و تکمیل پروژه بدنبال جذب سرمایه گذار باشند و براساس قوانین این اداره برای احداث سرای ورزشکاران نیر هم آماده جلب مشارکت بخش خصوصی هستیم.

بهتاج با بیان این مطلب که تملک زمین مورد نیاز برای احداث پست اتومبیلرانی و موتورسواری در مراحل پایانی است، تصریح کرد: زمین مورد نظر که 31 هکتار از اراضی منابع طبیعی روستای شیران را شامل میشود و در کمیسیون ماده 69 درمراحل پایانی است و بعد از اتمام مرحله تملک، عملیات اجرایی این پیست آغاز خواهد شد

وی افزود: با تکمیل این پیست اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان نیر صاحب پیست استاندارد در شمالغرب کشور خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

احداث پیست استاندار اتومبیلرانی و موتورسواری در نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.