کیش میزبان مسابقات تنیس نوجوانان زیر 13 سال غرب آسیا

رئیس فدراسیون تنیس از میزبانی کیش برای مسابقات تنیس نوجوانان زیر 13 سال غرب آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس در گفت و گو با رادیو درباره میزبانی ایران برای مسابقات نوجوانان زیر ۱۳ سال غرب آسیا گفت: از دو هفته آینده مسابقات نوجوانان زیر ۱۳ سال غرب آسیا در جزیره کیش برگزار خواهد شد. قرار بر این بود که کشور امارات و شهر خجیره میزبان این مسابقات باشد اما آنها اعلام کردند که نمی توانند میزبانی کنند.


او افزود: پس از اعلام فدراسیون آسیایی، پیش بینی میزبانی را کردیم و برنامه ریزی ها برای اجرای آن انجام دادیم. خوشبختانه کمک جدی برای میزبانی انجام گرفت و کنفدراسیون آسیا با درخواست ما موافقت کرد. در این راستا برقعه ای و صدری از همکاران فدراسیون تنیس، پیگیری های لازم را انجام می دادند. این میزبانی اتفاق خوبی برای ما است زیرا در برنامه ریزی ها همیشه اولویت ما با رده های سنی پایه بوده است و یکی از مزایای این مسابقات این است که با ۸ بازیکن، ۴ پسر و ۴ دختر می توانیم در مسابقات شرکت کنیم.


شایسته ادامه داد: مسابقات انتخابی برای حضور تیم ها برای دختران در مجموعه ورزشی استقلال و برای پسران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و نفرات برتری برای حضور در این مسابقات شناسایی شدند. امیدواریم این نفرات بازی های خوبی را به نمایش بگذارند و نتایج مطلوبی کسب کنند. در این روزها کشورهای علاقمند به حضور در رقابت در حال اعلام نظر هستند و ما منتظر اعلام حضورشان هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس بیان کرد: حدود یک ماه است که با مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم بر ایجاد کمیته فنی در فدراسیون گرفته ایم. در دوره های گذشته هم نوسانات مختلفی در این کمیته داشتیم. اما در دوره جدید ترکیبی جدید شکل گرفته که طی یک ماه بصورت منظم تشکیل جلسه می دهد. مسابقات جدی را تا آخر سال پیش رو داریم و کمی کارمان سنگین است.


او خاطر نشان کرد: پس از شکل گیری کمیته فنی مسئولیت مباحث فنی درباره تیم های ملی و سایر موارد بر عهده این کمیته است. در این میان افراد پیشکسوتی که به زبان انگلیسی تسلط دارند و به علم روز تنیس آشنا هستند و همچنین همکارانی که مسائل فنی فدراسیون را کنترل می کنند در این کمیته حضور دارند. ظرف مدت یک هفته کادر فنی کاملا مشخص خواهد شد. یکی از مربیان خوب ما به عنوان ناظر فنی تیم های ملی بانوان و یک نفر برای نظارت بر آقایان انتخاب می شود که این افراد کل عملکرد تیم های ملی را بررسی می کنند. آنها با توجه به مصوبات کادر فنی کارها را پیگیری می کنند و گزارشات را در کمیته مطرح می نمایند و پیگیری های لازم را انجام می دهند.

انتهای پیام/

اظهارات شایسته درباره میزبانی تنیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار