ویزیت رایگان مردم روستای سلم آباد سربیشه همزمان با هفته وحدت

مدیر تیم پزشکان ‌قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) از ارائه خدمات بهداشت و درمان رایگان همزمان با هفته وحدت به ساکنان روستای سلم آباد خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛محمد کریم هروی مدیر تیم پزشکان متخصص قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)  صبح امروز در جمع خبرنگاران از ویزیت رایگان مردم روستای سلم آباد سربیشه خراسان جنوبی خبر داد.

وی گفت:پزشکان متخصص قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از دوازدهم تا هفدهم آذرماه جاری با حضور در این روستا خدمات ویزیت و درمان به بیماران و نیازمندان ارائه می کنند.

محمد کریم هروی افزود:قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد تا خدمات تخصصی بهداشت و درمان را به صورت رایگان ارائه کند.

مدیر تیم پزشکان متخصص قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)گفت:این قرارگاه با بهره گیری از بهترین متخصصان خدمات ویزیت داخلی،قلب،جراحی عمومی،ارتوپدی،چشم پزشکی،جراحی کلیه و مجاری ادرار،جراح مغز و اعصاب،پوست و مو و اطفال را ارائه می دهد.

وی افزود:خدمات تخصصی بهداشت و درمان رایگان همزمان با هفته وحدت به ساکنان روستای سلم آباد در 4 کیلومتری شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی ارائه می شود.

محمد کریم هروی گفت:با استعانت از حق تعالی بتواند خالصانه در خدمت مردم آن خطه باشد و خدمات تخصصی بهداشت و درمان رایگان ارائه کند.

انتهای پیام/غ

ارائه خدمات بهداشت و درمان رایگان به مردم روستای سلم آباد سربیشه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.