محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

نان باید کیلویی به فروش برسد

عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت:‌ بهتر است نان وزنی یا کیلویی فروخته شود و این امر باعث کاهش تخلفات در این زمینه می‌شود.

محمد محمدی، عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به منتفی شدن افزایش قیمت نان اظهار کرد: در حالی که قرار بود قیمت نان افزایش یابد، اما با دستور رئیس جمهور این افزایش قیمت به وقت دیگری موکول شد.

وی افزود: مواردی از گرانی قیمت نان در برخی از نانوایی‌ها گزارش شده و هر کسی که قیمت نان را گران کرده باشد مرتکب تخلف شده است؛ البته ابلاغ کردن افزایش قیمت نان و لغو شدن آن در روز اجرای این تصمیم، باعث سردرگمی نانوایی‌ها و مردم شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه نان جزء اقلام ضروری معیشت مردم است، بیان کرد: نباید کاری کنیم که مردم دغدغه تهیه نان را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نباید از کیفیت نان کاسته شود، افزود: بهتر است نان وزنی یا کیلویی فروخته شود و این امر باعث کاهش تخلفات در این زمینه می‌شود.

عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در پایان گفت: در بسیاری از کشورها نان وزنی فروخته می شود، البته در برخی از شهرهای کشور ما نیز نان به صورت کیلویی به فروش می رسد و در گذشته در ایران تمام نانوایی‌ها نان را بر مبنای وزن به فروش می رساندند و این کار نتیجه مثبت به همراه داشت.

انتهای پیام/

کاهش تخلفات نانوایی‌ها با فروش وزنی نان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
نان نباید گرون بشه
آخرین اخبار