ساخت بیشترین تعداد مسکن های کمیته امداد در چرادول

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از ساخت بیشترین تعداد مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام در شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ضیاء رضایی امروز در آیین واگذاری یک واحد مسکونی به خانواده مددجوی اهل بخش شباب شهرستان چرداول گفت: با توجه به محرومیت این شهرستان خصوصاً بخش هلیلان، سال گذشته ۲۴ درصد تعداد مسکن هایی که برای مددجویان استان ایلام ساخته شده در شهرستان چرداول و عمدتاً در بخش محروم هلیلان بوده است.

وی با اشاره به تحویل یک واحد مسکونی برای آن خانواده مددجوی بخش شباب، گفت: همه مراحل ساخت مسکن برای این خانواده از خرید زمین تا ساخت آن توسط کمیته امداد و با همکاری خیران صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: برای خرید و ساخت این واحد مسکونی که در بخش شباب شهرستان چرداول انجام‌گرفته حدود ۴۸ میلیون تومان از محل کمک‌های این نهاد، تسهیلات بانکی و کمک‌های خیران هزینه شده است.

رضایی با بیان اینکه زمین محل ساخت این واحد مسکونی هم توسط کمیته امداد خریداری‌شده افزود: علاوه بر هزینه ۴۸ میلیون تومان ساخت این واحد مسکونی وسایل ضروری موردنیاز این خانواده هم شامل یخچال، فرش، اجاق‌گاز،تلویزیون و یک دستگاه دوچرخه با همکاری کمیته امداد و خیران خریداری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به خدمات کمیته امداد استان ایلام درزمینهٔ مسکن مددجویان این شهرستان گفت:۲۴ درصد خدمات مسکن کمیته امداد استان ایلام در سال گذشته در شهرستان چرداول انجام‌گرفته است.

فرماندار شهرستان چرداول نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات کمیته امداد در شهرستان محروم چرد اول گفت: تأمین مسکن نیازمندان از ماندگارترین خدمات کمیته امداد است.

مراد یگانه افزود: با حمایت‌های کمیته امداد در شهرستان چرداول نیاز مسکن مددجویان این شهرستان به حداقل رسیده است.

انتهای پیام/ب

ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان ایلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.