مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: پیروزی در برابر داعش یک اتفاق بزرگ است و باید هنرمندان هم در این پیروزی مشارکت کنند.

مسعود شجاعی طباطبایی مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری در حاشیه نشست خبری مسابقه کاریکاتور و کارتون «پایان یک داعش» در گفتگو با خبرنگار  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص گلایه اش نسبت به وزارت ارشاد که در نشست خبری مطرح کرد، اظهار داشت: من تنها به گالری ها و جشنوارها اشاره کردم، اما در جایی که باید نظارت وزارت ارشاد وجود داشته باشد، متاسفانه هیچ نظارتی نیست یا نظارت ها بدون قانون بوده و نظام مند  نیست. بحث هایی  در هنر مطرح می شوند،  ولی باید دغدغه های اصلی در قالب هنر مطرح شوند.

وی ادامه داد: مبحث هنر برای هنر،  نشان می دهد که به هرجهت  نیاز به هنر داریم. نیروهای همسو و ارزشی باید در هنر هم ورود پیدا کنند و کارهای روی زمین مانده را انجام دهند.

مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری  اظهار داشت: از وزارت ارشاد انتظار داریم که نسبت به پیروزی رزمنده‌های مدافع حرم واکنشی نشان بدهند اما متاسفانه هیچ واکنشی نشان نمی دهند و همه کار روی دوش ما مانده است.

شجاعی طباطبایی با اشاره به برگزاری مسابقه کاریکاتور و کارتون «پایان یک داعش» بیان کرد: پیروزی در برابر داعش یک اتفاق بزرگ است زیرا در مقطعی این گروهک تبدیل به غده ای سرطانی شده  بود و بسیاری از کشورهای دنیا حتی کشورهای قاره آمریکا هم زخم خورده ای این گروهک ترورریستی هستند.  پیروزی در برابر این گروهک بسیار ارزشمند است و باید هنرمندان هم در این پیروزی مشارکت داشته باشند.

شجاعی طباطبایی خاطرنشان کرد: آزاد سازی حلب و موصل هم یک اتفاق ارزشمند بود که این موضوع  در بخش هایی از مسابقه کاریکاتور مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است. به طور کلی  لازم بود که هنرمندان نسبت به این پیروزی بزرگ واکنش جدی نشان دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاریکاتور ، داعش ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار