تحکیم مبانی دین با اندیشه‌های عالمان

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری گفت:عالمان دین با تحکیم مبانی دین در اندیشه‌ها مانع هجوم و رسوخ شیاطین به باور‌های دینی مردم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری در مراسمی چهلمین روزارتحال امام جمعه موقت شهرستان نکا، به شخصیت والای مرحوم حجت الاسلام حاج سید مرتضی سیدی اشاره کرد و گفت: عالمان واقعی دین، دژ‌های مستحکم اسلامند ومسؤلیت مراقبت از جمعیت دین‌داران به آنان واگذار شده است.

وی به تبین قیامت و لزوم شناخت آدمی وآمادگی برای سفرآخرت اشاره کرد و افزود: مرحوم حجت الاسلام سید مرتضی سیدی ما‌ها پس از تحمل بیماری و عارضه داخلی در سن هفتاد سالگی در سی ام مهرماه سال جاری جان به جهان آفرین تسلیم کرد.

وی از نیرو‌های انقلابی و مبارز و همیشه در صحنه و همراه آیت الله محمدی لایینی نقش بسزایی را در روشنگری وهدایت مردم شهرستان نکا و منطقه در قبل از پیروزی انقلاب ایفا کرد.

اوسالیان خدمت خود را پس از پیروزی انقلاب درنهاد مقدس کمیته امداد شهرستان نکا در سمت ریاست آن نهاد گذراند و هیچ گاه از خدمت به محرومین و از تلاش خستگی ناپذیر باز نایستاد.

آیین چهلمین روز درگذشت این عالم جلیل القدر در مسجد سعادت مهراباد نکا با حضور روحانیت معظم مسئولان ومردم قدرشناس نکا برگزارشد.

انتهای پیام/آ

تحکیم مبانی و باور‌های دینی مردم با هوشیاری عالمان دینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.