نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت : علمای سنی و علمای شیعه با مطالعه نظران و کتاب های یکدیگر وحدت را در جامعه ترویج می کنند وهمه مسلمانان هم باید مروج وحدت در جامعه باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجاندر خطبه‌های این هفته این شهربا اشاره به درپیش بودن 16 آذر روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: دانشجو باید علاوه بر روحیه استکبارستیزی به فکر استقلال سیاسی, اجتماعی ,علمی واقتصادی کشور باشد.

امام جمعه زنجان درادامه با تبریک هفته وحدت و فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر مهر ورحمت حضرت محمد (ص) افزود:همانگونه که قرآن  مسلمانان را به وحدت دعوت کرده است, پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی نیز جهانیان به ویژه مسلمانان را به وحدت دعوت کرده است
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: علمای سنی و علمای شیعه با مطالعه نظران و کتاب های یکدیگر وحدت را در جامعه ترویج می کنند وهمه مسلمانان هم باید مروج  وحدت در جامعه باشند.
امام جمعه زنجان ۱۷روز ولادت پیامبر اکرم( ص )را روز اخلاق و مهرورزی دانست و تصریح کرد: مسلمانان همواره باید با یکدیگر مهربان و با اخلاق باشند
وی همچنین با گرامیداشت یاد مدرس و روز مجلس شورای اسلامی گفت:مهمترین وظیفه مجلس شورای اسلامی تصویب قوانین عمومی و نظارت بر دستگاهای اجرایی کشور است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را عالی ترین سند حقوقی کشور برشمرد و ادامه داد:قانون اساسی کشورمان مایه مباهات وسربلندی ایرانیان است.

اننهای پیام/ن

 

نماز جمعه 10 آذر زنجان

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.