همزمان با نوزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران جهان اسلام وهشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، در مشهد غرفه‌های مشاوره‌ای نهاد‌های حوزوی هم در این نمایشگاه فعال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، اداره کل پژوهش اسلامی رسانه دفتر نمایندگی خراسان، مرکز تخصصی مهدویت (ع)، مرکز مطالعات و تحقیقات نستوه، موسسه پژوهشی فرا گستر محقق، موسسه مطالعات راهبردی حق پژوهی، شبکه فرزند بیشتر، مراکز و مؤسسه‌هایی هستند که در این زمینه با معاونت پژوهش این حوزه همکاری می‌کنند.


در این نمایشگاه غرفه‌های مشاوره‌ای حوزه علمیه با موضوعات خانواده، تربیت فرزند، تحصیل در حوزه علمیه، پاسخ به شبهات و مباحث اعتقادی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، پاسخگویی به سؤالات شرعی، مهدویت، تخصصی ادیان و فرق، مقابله با افراط گرایی در جهان اسلام، کودک و رسانه، جمعیت و فرزند آوری و مشاوره پژوهشی حضوری فعال دارند.

غرفه دین، رسانه و فضای مجازی که به همت دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه دایر شده است با حضور کارشناسان و استادان رسانه و فضای مجازی پاسخ گوی نسل جوان در این باره است.

نحوه حضور در فضای مجازی وشبکه‌های اجتماعی، نحوه برخورد با کودکان ونوجوان درباره بازی‌های رایانه ای، کاهش از آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی، وشبکه‌های اجتماعی، نحوه استفاده مفید از این فضا، و نحوه ارتقاءسواد رسانه‌ای از جمله برخی از سوالات و دغدغه‌های مراجع کنندگان یه غرقه دین رسانه و فضای مجازی است.

خاطر نشان می‌شود غرفه‌های مشاوره‌ای حوزه علمیه خراسان در سالن فرودسی حد فاصل درب شش تا هشت آماده خدمات رسانی به بازدید کنندگان است.

نوزدهمین نمایشگاه ناشران جهان اسلام و هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تا ۱۵ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برپاست.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

گشایش نوزدهمین نمایشگاه ناشران جهان اسلام در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.