وزیر ارتباطات به شهرستان خاش سفر می‌کند

فرماندار شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در نخستین سفر استانی به منطقه سیستان و بلوچستان، وزیر ارتباطات به شهرستان خاش سفر می‌کند.

وزیر ارتباطات به شهرستان خاش سفر می‌کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمداکبر چاکرزهی گفت: در راستای سفر وزیر ارتباطات پروژه‌های مخابراتی سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد.


وی افزود: شرکت در نشست اعضای شورای اداری از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات به خاش است.


چاکرزهی ادامه داد: پیگیری برای حل مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در مناطق کوهستانی و صعب العبور و نقاط مرزی و بین جاده‌ای و نیز پیگیری برای حل مشکلات اینترنتی در سطح شهرستان و منطقه محروم ایرندگان از خواسته‌های مهم مردم خاش از وزیر ارتباطات است.


فرماندار خاش گفت: مشکلات مردم شهرستان در حوزه‌های مختلف از سوی مدیران، نماینده مردم در مجلس، علما و نخبگان بیان که پس از جمع بندی در نشست هیئت دولت مورد بررسی قرار می‌گیرند.


وی پیگیری برای حل مشکلات تامین آب شرب، ایجاد راه دسترسی و بازارچه مرزی در روتک، ارائه پیشنهادات برای ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و کمک به رونق مباحث اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، کشاورزی، گردشگری، صنعتی و ... با بهره گرفتن از ظرفیت‌ها را از درخواست‌های مهم مردم خاش برشمرد.

انتهای پیام/گ

سفر وزیرارتباطات به خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار