پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان به مناسبت هفته وحدت

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، مدیرکل ورزش و جوانان کرمان پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  این متن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِموا بحَبْلِ اللهِ جمیعاً و لاتَفَرّقوا

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروزه در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبررحمت حضرت محمد ( ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل متین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام، با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.

با فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) بار دیگر نسیم وحدت و عطر دوستی در میان امت اسلامی وزیدن گرفت.این ولادت خجسته و میمون که با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان هفته وحدت نامگذاری شد سرآغاز مبارکی برای جهان اسلام بود تا پرتو اندیشه پرفروغ آن را در اقصی نقاط جهان به نمایش درآورد.

اینجانب میلاد نبی مکرم اسلام، پیامبر مهربانیها، حضرت محمد(ص) و سلاله برومندش حضرت  امام صادق(ع)، رئیس مذهب جعفری را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر فرزانه انقلاب، تمامی مسلمین جهان، ملت شریف ایران، به ویژه جامعه ی ورزش که با همدلی و همراهی برای کشور افتخارآفرینی می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده، امید آن دارم که با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و شریعت پیامبر وحدت آفرین، در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و مؤید باشید. ان شاءالله

محمدتقی امیری خراسانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

انتهای پیام/ب

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان به مناسبت هفته وحدت پیامی صادر کرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار