معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان:

کمک مردم همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از کمک 2میلیارد ریالی مردم استانبه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

کمک مردم همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیلوانا صلح‌میرزایی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان بابیان اینکه براساس اعلام جمعیت هلال احمر کشور، مردم همدان 2 میلیارد و 770 میلیون ریال برای کمک به مردم کرمانشاه به حساب این جمعیت واریز کرده‌اند.

وی به  راه‌اندازی 63 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طرف هلال احمر در استان خبر داد و افزود: از این تعداد، 5 مورد در اسدآباد، 3 مورد در بهار، 2 پایگاه در رزن، 4 مورد در تویسرکان، 6 پایگاه در نهاوند، 8 مورد کبودراهنگ، 10 پایگاه در ملایر، 4 مورد در قهاوند و 21 پایگاه در همدان قرار دارد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: مردم نیکوکار استان نزدیک به 30 میلیارد ریال کمک غیر نقدی در قالب 431 تن انواع مواد غذایی مانند کنسرو، برنج، خرما، آب معدنی، کیک و بیسکوییت، چای، میوه، نان و غیره، اقلام گرمایشی مانند پتو، چادر، والور و اقلام بهداشتی را نیز به مردم کرمانشاه اهدا کرده‌اند.

صلح‌میرزایی با اشاره به اینکه نیاز مردم مناطق زلزله‌زده به سرپناه مناسب اعلام کرد: افراد خیر می‌توانند با خرید کانکس به یاری هموطنان خود در کرمانشاه بشتابند.

انتهای پیام/ب

3میلیارد ریال کمک به مناطق زلزله زده به حساب هلال احمرواریز شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار