مدیر پاتوق فیلم کوتاه اصفهان

رونمایی از فیلم پیک نیک شمال" و ارباب حلقه‌ها در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان

مدیر پاتوق فیلم کوتاه اصفهان گفت: سی و سومین پاتوق فیلم کوتاه اصفهان با رونمایی از فیلم "پیک نیک شمال" و "ارباب حلقه‌ها" برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهنام تاجمیردرباره برنامه این هفته پاتوق فیلم کوتاه اصفهان اظهار داشت: سی و سومین پاتوق فیلم کوتاه اصفهان روز دوشنبه با نمایش 2 فیلم کوتاه "آغی" ساخته یوسف کارگر و "آرداک" ساخته اسماعیل منصف از ساعت 16:30 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از فیلم "پیک نیک شمال" در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان گفت: ارسلان سلطانی تهرانی  است که هنر آموخته دوره فیلمسازی در انجمن سینمای جوانان اصفهان  است که فیلم‌های کوتاهی مانند "ترس تاریک"، مستند "پیک نیک شمال"، مستند "ظهور نزدیک است" و مستند "غروب عاشورا" را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

مدیر پاتوق فیلم کوتاه اصفهان بیان کرد: "پیک نیک شمال" داستان هفت پسر جوان که برای تعطیلات نوروز سال هزار و سیصد و نود و پنج راهی مشهد و شمال می‌شوند و در شمال در جنگل سیسنگان یک بی احتیاطی سبب از دنیا رفتن چهار نفر از آنها می‌شود .

وی اضافه کرد: محمد اشتری، امیر مهدی خادم، محمد حسین هادیان، ابوالفضل شایان، محسن فدایی، علی سلطانی و ارسلان سلطانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

تاجمیر با اشاره به رونمایی از فیلم کوتاه "ارباب حلقه‌ها" بیان کرد: رضا بهروزی نیز هنر آموخته دوره فیلمسازی در انجمن سینمای جوانان اصفهان است و فیلم‌های کوتاه "یک دهه بیهوده"، مستند کوتاه "چشم‌هایش"، "ارباب حلقه‌ها و فیلم نامه تحسین شده "ضبط صوت" را در کارنامه خود دارد.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.