۶۰۵ دستگاه خودرو در ایلام توقیف شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از توقیف ۶۰۵ دستگاه خودرو با جرائم معوق بیش ۱۰ میلیون ریال در هشت ماهه امسال در استان ایلام خبر داد.

توقیف ۶۰۵ دستگاه خودرو در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ محسن ناصری بیان کرد: در اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در هنگام کنترل ترافیک، طی هشت ماه گذشته تعداد ۶۰۵ دستگاه خودرو را به علت داشتن خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال در معابر شهری متوقف و برابر مقررات با آنها برخورد کردند.

وی اظهارکرد: بیشترین تخلف مربوط به یک دستگاه سواری پژو پارس با بیش از ۵۰ میلیون ریال جرائم معوق بوده است.

سرهنگ ناصری با اشاره به این اینکه خودروها پس از بررسی در سیستم راهنمایی و رانندگی برابر مقررات برخورد قانونی شده، افزود : برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهایی که جریمه آنان بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد، پس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکنند، برابر مقررات رفتار خواهد شد.

وی با تاکید بر قاطعیت پلیس بر اجرای قانون، ادامه داد: برای ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد و در این راستا گشت های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می کنند.

انتهای پیام/ د

توقیف خودروهایی با جرائم معوق بیش از 10 میلیون ریال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.