فرمانده انتظامی استان اصفهان

دستگيری تاجرقلابی پوشاك با 12 ميليارد كلاهبرداری

فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيری فردی كه تحت عنوان بزرگترين وارد كننده پوشاك كشور 12 ميليارد ريال كلاهبرداری كرده و متواری شده بود در عمليات كارآگاهان پليس آگاهی اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "مهدي معصوم بيگي  با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه فردي تحت عنوان سرمايه گذاري در واردات پوشاك و پرداخت سودهاي كلان اقدام به اخذ پول از آنها كرده و متواري شده موضوع به صورت وي‍ژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پس از انجام تحقيقات گسترده رد پاي اين فرد كه با اسم مستعار در يكي از روستاهاي شمال كشور مخفي شده بود به دست آورده و طي يك عمليات كاملاً حرفه اي وي را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان گفت: تا كنون تعداد 40 نفر شاكي در اين پرونده شناسايي شده و مجموع مبالغ كلاهبرداري شده توسط اين متهم بالغ بر 12 ميليارد ريال است.

اين مقام مسئول با بيان اينكه احتمال اينكه تعداد بيشتري در دام اين كلاهبردار افتاده باشند وجود دارد از كساني كه به اين شيوه در اصفهان و استان هاي ديگر كشور كلاهبرداري شده خواست تا به پليس آگاهي استان مراجعه و اعلام شكايت كنند.

وي بيان داشت: به شهروندان توصيه مي كنيم كه به تبليغات هاي واهي و بدون پشتوانه عده اي نا آشنا در حوزه بازار اعتماد نكنند و در برابر وعده و وعيده هايي كه به منظور پرداخت سود بيشتر داده مي شود هوشيار باشند تا اين گونه اتفاقات براي آنها رخ ندهد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.