نیلی خبر داد؛

همه کارهای عمرانی دانشگاه تهران تحت نظر شورای معماری و عمرانی دانشگاه

رئیس دانشگاه تهران گفت: هیچ کار عمرانی در دانشگاه تهران انجام نمی‌شود مگر اینکه از مسیر شورای معماری و عمرانی دانشگاه بگذرد.

استفاده دانشگاه تهران از سرمایه گذاران خارجی و داخلی برای انجام پروژه هابه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در عملیات اجرایی ساخت مجموعه استخر سرپوشیده دانشگاه تهران گفت: برگزاری مراسم آغاز عملیات اجرایی مجموعه استخر دانشگاه تهران را در پردیس شمالی این دانشگاه به فال نیک می‌گیریم؛ این مجموعه در واقع دومین استخر در پردیس شمالی دانشگاه تهران است.

نیلی احمدآبادی با بیان اینکه خیلی خوشحالم که یکی از فارغ التحصیلان ما، کارآفرین است اظهار کرد: البته همه کارآفرینان ما به شکلی کارآفرین و خلاق هستند و اینجا شما یک نمونه روشن را می بینید که رشته تحصیلی‌شان هم کارآفرینی نبوده، تربیت بدنی خوانده اند و اکنون کارآفرین هستند؛ اینها نمونه خیلی خوبی از دانش آموختگان ما هستند.

رئیس دانشگاه تهران، با تاکید بر اهمیت اینکه باید تمام برنامه‌ها و سیاست‌ها در استانداردهایی با نام و برند دانشگاه تهران باشد اظهار کرد: هر برنامه ای که ما انجام می‌دهیم، چه آموزشی یا پژوهشی باشد و چه عمرانی و یا نیرویی که جذب می‌کنیم، باید این شاخص‌ها و استانداردها را داشته باشد.

نیلی با بیان اینکه سه سال پیش طرح جانمایی پردیس شمالی انجام شد و این ساختمان‌هایی که می‌بینید بر اساس آن جانمایی انجام می‌شود اظهار کرد: شورایی را در دانشگاه تشکیل دادیم به نام شورای معماری و عمرانی دانشگاه تهران که هیچ کار عمرانی در دانشگاه تهران صورت نمی‌گیرد غیر از اینکه از این مسیر شورای معماری و عمرانی دانشگاه تهران بگذرد.

وی اظهار داشت: به پردیس مرکزی نگاه کنید، ساختمان‌ها و جانمایی ها همچنان پس از هشتاد و اندی سال، باشکوه و فاخر هستند ولی نگاه کنید به بعضی ساختمان‌هایی که متاسفانه بعد از انقلاب ساختیم اینها نه به لحاظ استحکام و نه به لحاظ معماری شایسته نام دانشگاه تهران نیستند؛ به همین دلیل استخری که ساخته خواهد شد هم باید علاوه بر عملکردی که خواهد داشت، شاخص های معماریی که شورای معماری دانشگاه تهران تصویب می‌کند را داشته باشد.

رئیس دانشگاه تهران یادآورشد: امیدواریم مسیر تصویب پروژه‌ها طولانی نشود و پروژه در همان زمانی که سرمایه‌گذار قول داده یعنی یک سال به انجام برسد؛ این پروژه نمونه بارز جذب سرمایه گذار از جامعه ایرانی و بین المللی در طرح های دانشگاه است و دانشگاه طرح‌های بسیاری را در دست انجام دارد که قطعا باید از سرمایه  گذاران داخلی و خارجی در این زمینه استفاده کند.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس دانشگاه تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی استخر سرپوشیده دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار