شب شعر مهاجرین افغانستانی مقیم کاشان برگزار شد + عکس

شب شعر "شاید شبیه خدا" به مناسبت میلاد پیامبر و امام جعفر صادق (ع) و به همت انجمن ادبی صبح قلم و با حضور شاعران ایرانی و افغانستانی برگزار شد.

شب شعر مهاجرین افغانستانی مقیم کاشان برگزار شد + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شب شعر "شاید شبیه خدا" به مناسبت میلاد پیامبر و امام جعفر صادق علیهم السلام به همت انجمن ادبی صبح قلم و با حضور شاعران ایرانی و افغانستانی برگزار شد.

حضور عموم باعث شده بودجمعیت از ظرفیت سالن تجاوز کرده و علاوه بر چیدن صندلی های یدک عده کثیری تا آخر برنامه سرپا بایستند.

بعد از تلاوت قران مجید و سرود ملی دو کشور، نوبت به شعر خوانی و اجرای شاعران صبح قلم رسید.

سید علی سمنگانی، موسس انجمن ادبی صبح قلم، ضمن قدردانی از حضور چشم گیر مردم، از عقب افتادگی ادبیات فارسی دری در بین مهاجرین افغانستانی ابراز نگرانی کرد و از همه مردم خواستند تا ادبیات فارسی دری را به جایگاه اصلی اش بازگردانند و همچنین خاطر نشان کرد که بحمدلله انجمن ادبی صبح قلم توانایی و آمادگی خدمت رسانی ادبی به تمامی چند هزار شهروند افغانستانی کاشان را دارد و تا پنج سال دیگر سعی می شود خانه و خانواده ای از افغانستانی های کاشان نباشد مگر علاقه مند و دوست دار و آشنا به ادبیات فارسی دری.

انجمن ادبی صبح قلم تنها تشکل ادبی افغانستانی های کاشان روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶الی ۱۸ در حوزه هنری کاشان کلاس های آموزشی برگزار می کند.

شب شعر مهاجرین افغانستانی مقیم کاشان برگزار شد + عکس

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شب شعر ، کاشان ، افغانستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.