معاون بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح:

دستگاه‌های فرهنگی برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام کنند

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: برای پیشگیری از وقوع جرم دستگاه‌های فرهنگی تلاش کنند و در این راستا قدم بردارند.

دستگاه‌های فرهنگی برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛احمد غلامی قادی معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: آمار جرائم در نیروهای مسلح پایین است و در راستای پیشگیری از وقوع جرم تاکنون راهکارهای مختلفی توسط حقوقدانان برجسته جهان مطرح‌شده است که فرصت ارتکاب جرم از افراد گرفته می‌شود.

وی بابیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم بر عهده قوه قضائیه و کار پیشگیری فرا قوه‌ای است افزود: برای پیشگیری از وقوع جرم دستگاه‌های فرهنگی تلاش کنند و در این راستا قدم بردارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد: پیشگیری کیفری و اقداماتی از جمله اعمال مجازات، صدور آرا متناسب، پیشگیری باز و عام و خاص برای خود فرد مجرم اختصاصاً در اختیار قوه قضائیه است.

وی بیان کرد: قوه قضائیه به خاطر مشغله و کار زیاد نمی‌تواند در ابعاد پیشگیری فرهنگی و انتظامی اقدام کند ولی سازمان قضایی نیروهای مسلح چون با نیروهای مسلح سروکار دارد تشکیلات منزه، سالم، مقتدر و منظمی دارد.

غلامی قادی تصریح کرد: با توجه به همکاری با سازمان قضایی، وقوع جرائم در نیروی مسلح بسیار پایین است و کار پیشگیری در سازمان قضایی نیروهای مسلح به‌طور طبیعی در این نتیجه مؤثر بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: استان لرستان مشابه بقیه استان‌ها به‌تناسب جمعیت و نیروهای خوبی که دارد با مشکلات خاص و حادی مواجه نیست.

انتهای پیام/پ

پیشگیری از وقوع جرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار