50 درصد مرحله اول بازار عمده فروشان خوار و بار انجام شده است

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت:پیش‌بینی می‌کنیم مرحله اول این پروژه 150 میلیارد تومانی که در سه مرحله برنامه‌ریزی شد، نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر کشاورز  با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، اظهار داشت: 50 درصد فاز اول بازار عمده فروشان خوار و بار انجام شده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم فاز اول این پروژه 150 میلیارد تومانی که در سه فاز برنامه‌ریزی شد، نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد، در کنار پیشرفت فاز یک، فاز دوم را هم آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: مرحله اول بازار گل و گیاه به پایان رسیده، سازه‌های سر شاخه در مراحل پایان نازک‌کاری بوده و بخش کود و سم انتهای سفت‌کاری قرار دارد.

وی در خصوص بازار بزرگ گل و گیاه در منطقه ارغوانیه توضیح داد: محوطه سازی باغ تندرستی برای مناقصه و انتخاب پیمانکار رفته است؛ چون هنوز محوطه سازی کامل نشده بازار گل و گیاه قابل بهره‌برداری نیست.

کشاورز در خصوص استقبال از فروشگاه‌های اینترنتی تصریح کرد: علی‌رغم تبلیغاتی که انجام شد به این دلیل که تنها در بازار کوثر هشت، فروشگاه اینترنتی فعال است استقبال از خرید اینترنتی زیاد نبوده، اما سامانه تلفنی 193 که به صورت تلفنی است و مرتبط با همه بازارهاست استقبال بیشتری شده است.

وی با بیان این که چهاردهمین فروشگاه کوثر در بلوار شفق 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم این فروشگاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان این که بازار روز کوثر ۱۴ در فضایی به مساحت 4 هزار و 400 مترمربع اجرایی شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات جدی بازارهای روز نداشتن پارکینگ محسوب می‎شود، از این رو احداث پارکینگ برای این بازارها در نظر گرفته شده و این بازار مجهز به پارکینگ در طبقه زیرین بازار است.

 

انتهای پیام/م

 

استقبال مردم از خرید با سامانه تلفنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.