ساماندهی بیش از ۸۰ درصد نیرو‌های شهرداری ارومیه در راستای چارت جدید

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار ارومیه گفت:بیش از ۸۰ درصد نیرو‌های شهرداری در راستای چارت جدید ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار ارومیه  از ساماندهی  بیش از  80 درصد نیروهای شهرداری ارومیه در راستای چارت جدید شهرداری خبر داد.

وی  گفت: از چند ماه قیل با توجه به ابلاغ چارت جدید شهرداری ارومیه از سوی وزارت کشور، به دستور شهردار ارومیه ساماندهی نیروها و انتصاب مدیران شهرداری بر اساس آن آغاز شد.

دوستی افزود: در همین راستا معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه طی 20 روز گذشته با حضور در سازمان ها و مناطق شهرداری و برگزاری جلسه با مدیران و کارشناسان شروع به ساماندهی و جانمایی نیروهای موجود کرد.

وی ادامه داد: در  سازمانهای آرامستانها، آتشنشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند،سیما، منظر و فضای سبز شهری،فناوری اطلاعات،میادین وساماندهی مشاغل، سرمایه گذاری، فرهنگی ورزشی و اجتماعی و شهرداری منطقه دو و سه  ساماندهی نیروهای انسانی انجام شد و در سایر سازمان های و مناطق نیز روزهای آتی اقدام خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری ارومیه، شرایط ساماندهی  نیروها از سوی آن معاونت  را، شامل تخصص وارتباط شغلی ،جوان بودن،فرزند شهید،برنامه های ارائه شده،رضایت سازمان ، خوشنامی وحس مسئولیت پذیری و غیره عنوان کرد و در خصوص نیروهای قراردادی که از طریق آزمون تبدیل وضعیت می شوند، گفت: این نیروها نیز بر حسب شرایط گفته شده جانمایی شدند و بعد از آزمون قرارداد آنها به پیمانی تبدیل می شود.

انتهای پیام/م

بیش از ۸۰ درصد نیرو‌های شهرداری ارومیه در راستای چارت جدید ساماندهی شدند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.