شهردا شیراز خبر داد؛

معرفی ۴ معاون شهردار شیراز

شهردار شیراز ۴ معاون شهردار شیراز و یک مدیرکل در شهرداری شیراز را منصوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در احکام جداگانه ۴ معاون شهردار شیراز و یک مدیرکل در شهرداری شیراز  را منصوب کرد.

شهردار شیراز در این حکم  آرش فرج‌زاده را به‌سمت معاون شهرسازی و معماری، ابوالقاسم ابراهیمی به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، حسین آرگیو به‌سمت معاون فنی و عمرانی، محمدرضا حسن‌پور به سمت معاون خدمات شهری و غلامعباس کاظمی را به سمت مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری منصوب کرد.

آرش فرج زاده پیش از این معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز بوده و در سوابق خود سمت‌هایی نظیر شهردار مناطق ۱ و ۲ را دارد که با حکم شهردار شیراز به سمت معاون شهرسازی و معماری منصوب شد.

حکم معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز نیز از سوی اسکندرپور به محمدرضا حسن پور ابلاغ شد.

محمدرضا حسن پور ایثارگر و بسیجی جانباز، کارشناس ارشد حقوق و بخشدار سابق زرقان بوده است.

ابوالقاسم ابراهیمی نیز که از طرف شهردار شیراز به سمت معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منصوب شده دارای مدرک دکترای مدیریت و عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه شیراز است و سوابق علمی و پژوهشی بسیاری را در کارنامه خود دارد.

حسین آرگیو که هم‌اکنون با حکم شهردار شیراز به سمت معاون فنی و عمرانی منصوب شده، پیش از این فرماندار خرامه بوده و در سمت‌هایی نظیر معاون عمرانی اداره‌کل امور روستایی و شورا‌های استان فارس، دبیر شورای ترافیک استان فارس  خدمت کرده است.

غلامعباس کاظمی نیز از کارکنان حوزه سرمایه گذاری شهرداری شیراز است که در حکمی از سوی شهردار، به‌سمت مدیرکل املاک و مستغلات منصوب شد.

انتهای پیام/ت

انتصاب ۴ معاون شهردار و یک مدیرکل در شهرداری شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار