ضرورت فعال‌سازی تشکل‌های بخش کشاورزی

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: فعال کردن تشکل‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال و افزایش تولید، جلب مشارکت کشاورزان وبخش‌های خصوصی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی بخش زراعت و باغبانی و مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گفت: یکی از اساسی‌ترین برنامه‌ها، استفاده از بذر مناسب و به موقع است، که ورود تشکل‌های بخش کشاورزی به این حیطه می‌تواند کارساز و مثمر ثمر واقع شود.

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان افزود: سرمایه انسانی متخصص در سازمان جهاد کشاورزی کردستان با روحیه جهادی برای توسعه بخش کشاورزی و دستیابی به اهداف تعیین شده با جدیت تمام تلاش می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: برای ارتقاء ضریب مکانیزاسیون، تعداد ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ملاک نیست، بلکه کیفیت مهم است و برای اجرای کشاورزی حفاظتی هم این افزایش کیفیت خیلی ضروری است.

وی اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بهرمندی از ۷۶۰ نفر لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در راستای اجرای سیاست‌ها و اهداف وزارت کشاورزی اقدام کند.

جعفری با بیان اینکه ظرفیت انسانی مناسب در بخش کشاورزی مهیا است، افزود: دستیابی به اهداف کشاورزی پایدار با هدف حفظ آب و خاک و محیط‌زیست، با توجه به سرمایه‌های مادی و انسانی بخش کشاورزی،باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

جعفری در پایان افزود: با توجه به اجرای برنامه بیمه محصولات کشاورزی باید، بررسی میزان خسارات احتمالی توسط کارشناسان این حوزه انجام شود، تا پرداخت میزان خسارت‌ها به کشاورزان منصفانه باشد.

انتهای پیام/ د م

بهرمندی 760 لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در سازمان جهادکشاورزی کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.