ثبت‌نام دوره طرح «دانشجو معلم قرآن» در کردستان آغاز شد

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان از آغاز ثبت‌نام دوره طرح «دانشجو معلم قرآن» از امروز، ۱۴ آذرماه در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مجید آوج، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کردستان  گفت: طرح ملی «دانشجو معلم قرآن کريم» يکی از برنامه‌های سازمان فعاليت‌های قرآنی دانشگاهيان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی ۱۰۰ ساعت آموزش حضوری و غیر حضوری برای دانشجو معلمان تدوین شده است، افزود: برای داوطلبان طرح دانشجو معلم قرآن کریم حدود ۶۰ ساعت آموزش حضوری برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کردستان بیان کرد: عناوین و سرفصل‌های درسی در دوره حضوری شامل، تجوید و تدبر و آشنایی با روش تدریس قرآن کریم (چگونگی تعامل و برخورد با قرآن آموز به صورت عملی و کارگاهی) است.

وی آموزش تخصصی مهارت‌های قرآنی را یکی از اهداف اجرای این طرح دانست و عنوان کرد: حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور، از اهداف برگزاری این طرح است.

آوج بیان کرد: بهره‌مندی دانشجویان از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی، دریافت گواهینامه آموزشی معتبر جهاددانشگاهی، حضور در کلاس‌های آموزشی رایگان و ايجاد زمينه‌هاي تبادل افکار و خلاقيت از فواید شرکت در طرح دانشجو معلم قرآن کریم است.

وی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه‌های استان علاقه‌مند به شرکت در این طرح، می‌توانند به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان واقع در ساختمان اداری جهاددانشگاهی مراجعه کرده وجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۲۴۰۴۸۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/م

ثبت‌نام دوره طرح «دانشجو معلم قرآن» در کردستان

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.