هروی خبر داد:

ویزیت بیش از ۲ هزار نفر توسط پدافند هوایی در طرح مردم‌یاری ارتش

معاون طب رزم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: با گذشت دو روز از رزمایش مردم یاری ارتش ۲ هزار و ۷۸۳ نفر از مردم منطقه رزمایش ویزیت شدند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد کریم هروی سرپرست گروه اعزامی اداره بهداشت درمان و امداد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش اظهار کرد: با گذشت دو روز از طرح مردم یاری پدافند هوایی در  منطقه بیرجند؛ ۲ هزار و ۷۸۳ نفر از مردم منطقه رزمایش توسط پزشکان اعزامی پدافند هوایی معاینه و اقدام درمانی مناسب و تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان انجام شده است.

هروی با اشاره به استقبال مردم شهرستان سربیشه و شهر‌های اطراف از این طرح ادامه داد: تاکنون تعداد ۱۱۰۵ نفر از مراجعین خدمات معاینه تخصصی توسط پزشک متخصص دریافت کرده اند و تعداد ۳۳۵ نفر ویزیت دنداپزشکی شده‌اند که خدماتی شامل درمان ریشه، ترمیم کامپوزیت و آمالگام، جراحی دندان عقل و کشیدن دندان ارایه شده است.

معاون طب رزم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) خاطر نشان کرد:علاوه بر این خدمات، مشاوره‌های روانشناسی و ارایه بسته‌های بهداشت دهان و دندان و همچنین خدمات دامپزشکی و درمان طیور به مردم شریف منطقه سربیشه و روستای سلم آباد و عشایر این محدوده ارایه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار