فرمانده انتظامی شاهرود;

دستگیری فرد شرور در منطقه بسطام

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری فردی شرور در منطقه بسطام از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شاهرود خبرداد و گفت : باحضور ماموران پلیس امنیت شهرستان چند پاتوق در منطقه بسطام شناسایی شد.


وی با اشاره به اعزام گشت های تلفیقی موصوف به پاتوق های مورد نظر، تصریح کرد: در راستای شناسایی افراد حاضر در این پاتوق ها و جمع آوری مکان های غیرمجاز باحضور گشت های پلیس در یکی از محل ها و بررسی های لازم مشخص شد فردی شرور و تحت تعقیب، که از ارازل و اوباش شهرستان است در محل حضور داشته که با رویت ماموران اقدام به فرار کرده بود و در نهایت با تعقیب و گریز ماموران و شلیک تیرهوایی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت.


فرمانده انتظامی شاهرود در بیان سوابق این فرد جوان گفت: نامبرده دارای سوابق متعدد شرارت، تیراندازی، چاقوکشی و درگیری بوده که پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شد.


اشرفی درخاتمه از برخورد قاطعانه پلیس با افراد قانون شکن خبر داد و گفت: ماموران ما در برخورد با افراد مخل نظم اجتماعی، چون مشتی پولادین بوده و در این شهرستان به احدی اجازه نخواهیم داد امنیت مردم را به مخاطره انداخته و آسایش آنان را سلب کنند.


انتهای پیام / ه


اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
چرا اشاره نشده این شرور کجائیه؟؟؟ برای کجای شاهرود هست ؟؟؟ در کدام روستای بسطام دستگیر شده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
چه خوبه که فرد شرور معرفی بشه تا شناخته بشه. و به سزای اعمالش برسه تا فرد دیگری هوای شرارت در سر نپروراند از نیروی انتظامی و فرماندهی محترم تقدیر و تشکر می نمائیم
آخرین اخبار