مسابقات فوتسال لیگ دسته اول امید های کشور در همدان

مرحله پایانی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول امید های کشور در همدان روز گذشته به میزبانی همدان آغاز شد.

  مسابقات فوتسال لیگ دسته اول امید های کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید بهدوز، مدیرعامل باشگاه سرخپوشان همدان با اعلام خبر گفت: در این رقابتها 4 تیم مس سرنگون، مقاومت تهران، اهورای بهبهان و سرخپوشان علیصدر همدان تا 18 آذرماه با هم به رقابت می پردازند و در نهایت دو تیم به دور بعد مسابقات راه خواهند یافت.

وی اظهار داشت: در روز نخست این رقابتها مس سونگون و مقاومت تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند و اهورای بهبهان دو بر یک از سد سرخپوشان گذشت.

، مدیرعامل باشگاه سرخپوشان همدان افزود: در دومین روز این رقابتها امروز از ساعت 16 مس سونگون به مصاف اهورا بهبهان می رود و از ساعت 18 سرخپوشان همدان و مقاومت تهران با هم دیدار می کنند.

بهدوز خاطر نشان کرد: تیم فوتسال سرخپوشان در بازی نخست بازی خوبی از خود به نمایش گذشت و در حالی که یک بر صفر از حریف خود پیش بود متاسفانه روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه اهدف ما راهیابی به لیگ بر‌تر امید کشور است، اظهار داشت: کادر فنی و ترکیب تیم امید سرخپوشان را در این مسابقات را بازیکنان بومی فوتبال استان تشکیل می‌دهند.

این سری از مسابقات از روز چهارشنبه در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان آغاز شد.

انتهای پیام/غ

آغاز رقابت‌های مرحله پایانی  فوتسال لیگ دسته اول امید های کشور درهمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار