پوشش تلفن سیار؛

پوشش ۹۷ درصدی تلفن سیار در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: هم‌اکنون پوشش تلفن سیار استان ۹۷ درصد بوده که این آمار در شهرستان دلفان ۹۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهرداد غضنفری امرایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان اظهار کرد: این شهرستان در استفاده از توان و ظرفیت نیرو‌ها در راستای هم‌افزایی یکی از شهرستان‌های پیشرو استان بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان به حضور مقامات کشوری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این موضوع نشان‌دهنده پیگیری و حمایت مسئولان استانی و نماینده شهرستان در مجلس است.

وی یادآور شد: استاندار در شورای معاونین بر ایجاد شورای راهبردی توسعه (دانا) و برون‌رفت استان از وضعیت موجود به لحاظ اقتصادی، عمرانی و زیرساختی تاکید دارد تا نهایتاً باعث ایجاد تحول موزون در مقوله‌های مختلف شود.

غضنفری با بیان اینکه طرح های استانی با برش شهرستانی مدنظر قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه استاندار جهت آشنایی با طرح های استانی سفر‌هایی به شهرستان‌ها داشته و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان را از نزدیک مشاهده کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با اذعان به اینکه برخی شهرستان‌ها از توسعه عقب افتاده‌اند، ادامه داد: یکی از این شهرستان‌ها دلفان است که به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی توسط وزارت کشور درنظر گرفته شده است. امیدواریم که بتوانیم از این فرصت به نحواحسن استفاده کنیم و هم‌اکنون نیز برای تامین آب کشاورزی اقدامات خوبی انجام شده است.

غضنفری به ایجاد پمپاژ‌های آب و احداث سد تاج‌امیر اشاره کرد و افزود: همچنین رشد چندین برابری سیستم‌های آبیاری نوین در این منطقه قابل تقدیر است؛ در زمینه گاز، آب و برق نیز گام‌های بلندی در این شهرستان برداشته شده است. این اقدامات جهشی باعث شده که بتوانیم در دلفان نسبت به شهرستان‌های دیگر توازن را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث دیتا هنوز مشکل داریم، گفت: باید با تلاش بیشتر بتوانیم این مشکلات را حل کنیم که در این راستا همکاری تمامی دستگاه‌ها منجر به آسانتر شدن رفع مشکل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۵ روستا از مجموع ۲۳۷ روستای دلفان تحت پوشش شبکه اینترنت قرار گرفته‌اند، افزود: تا پایان امسال مابقی این روستا نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

غضنفری به وجود ۲۰۰۰ روستا در استان اشاره کرد و با بیان اینکه از این تعداد ۲۳۷ مورد در شهرستان دلفان قرار دارند که حدود ۱۰ درصد کل روستاهاست، افزود: قرار است طی هفته دولت سال آینده تمامی دفاتر روستایی این شهرستان الکترونیکی شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با بیان اینکه هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان طرح در این شهرستان تعریف شده است، گفت: حوزه مخابرات پایه تمامی خدمات دولت در عصراطلاعات وفن‌آوری محسوب می‌شود.

 انتهای پیام/م

پوشش  تلفن سیار در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.