اجرای طرح غربالگری پدیکلوزیس در بین دانش‌آموزان ملایر

مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: طرح غربالگری پدیکلوزیس در بین یک‌ هزار و 500 دانش‌آموز ملایری انجام شد.

اجرای طرح غربالگری پدیکلوزیس در بین دانش‌آموزان ملایر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کاوه برخورداری ،مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه  اهمیت پیشگیری به مراتب بالاتر از درمان است، افزود: هزینه پیشگیری در مقابل درمان بسیار کم است.

 وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری پدیکلوزیس در مدارس شهرستان ملایر ادامه داد: با توجه به اهمیت مسائل بهداشتی در بین دانش‌آموزان  این طرح در ملایر انجام شده است.

 مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه مراقبان سلامت آموزش و پرورش ملایر طرح غربالگری پدیکلوزیس را برای یک‌هزار و 500 دانش‌آموز ملایری انجام دادند، گفت: طرح غربالگری پدیکلوزیس با اولویت روستا و دوره ابتدایی در حال انجام است و مابقی نیز انجام خواهد شد.

 وی اظهار داشت: هم اکنون 36 هزار و 400 دانش‌آموز در سطح شهرستان در حال تحصیل بوده که از این تعداد 2 هزار و 850 دانش‌آموز  در مدارس شاهد مشغول به تحصیل هستند.

 این مسئول با اشاره به اینکه  رویکرد آموزش و پرورش ملایر کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی در همه مدارس به ویژه مدارس شاهد است خاطر نشان کرد: مدیران مدارس شاهد ما از توانای‌های خوبی برخوردار هستند.

 وی افزود: با اجرای سند تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش در مدارس و دنبال کردن کیفیت تحصیلی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در مدارس با مدیریت خوب در این مدارس می‌توان تحول خوبی را در دانش‌آموزان به وجود آورد.

انتهای پیام/ج

طرح غربالگری پدیکلوزیس در ملایر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار