پورابراهیمی؛

خدمات آیت الله جعفری ماندگار خواهد بود

نماینده مردم کرمان وراور درمجلس گفت:زحمات و خدمات آیت الله جعفری در استان ماندگار خواهد ماند وحضورامام جمعه جدید آغاز تحولات فرهنگی است.

خدمات آیت الله جعفری ماندگار خواهد بودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات چندین ساله حضرت آیت الله جعفری در استان کرمان انتصاب حضرت حجت السلام والمسلمین دکتر علیدادی سلیمانی را به سمت نمایندگی، ولی فقیه و امام جمعه شهر کرمان تبریک گفت.

وی  با اشاره به سوابق ارزشمند مبارزاتی آیت االله جعفری در زمان طاغوت و نیز زحمات و خدمات بی شاعبه ایشان در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این پیام آورده است: بی شک رمز موفقیت ایشان اخلاص، ساده زیستی و دوری از زخارف مادی دنیا می‌باشد.

نماینده مردم کرمان و راور با ابراز خوشنودی از انتصاب شایسته مقام معظم رهبری و اعتماد معظم له به حضرت حجت السلام و المسلمین دکتر علیدادی سلیمانی، وی را فردی عالم، متواضع، با اخلاق، مردم دار و نیز با انگیزه بالا جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری در استان کرمان دانسته و افزود: حضور این شخصیت ارزشمند و جوان بعنوان استاد حوزه ودانشگاه آغاز تحولات اساسی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کرمان می‌باشد.

پورابراهیمی در ادامه این پیام ابراز کرد: اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شخصیت عالم و فرهیخته که سال‌ها عمر خود را قبل از پیروزی انقلاب در جبهه مبارزه با دولت ستم شاهی و پس از پیروزی انقلاب با حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی و نیز بعد از دوران دفاع مقدس با سابقه بیش از دو دهه تلاش و مجاهدت در عرصه تبلیغ و امامت جمعه صرف نموده است، بزرگترین سرمایه معنوی ایشان و نیز مردم عزیز و محبوب استان کرمان می‌باشد.

همچنین رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این پیام آورده است: بحمدالله حضور پر شور و استقبال مردمی به ویژه فرهیختگان، جوانان، دانشگاهیان، علما و طلاب جوان حوزه علمیه استان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت و همراهی کامل با نماینده، ولی فقیه در استان کرمان برای اجرای منویات معظم له سر آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌های مختلف به ویژه در عرصه مباحث دینی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

وی تصریح کرد: جهت همکاری و همراهی با نماینده ولی فقیه در استان کرمان برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آماده است.

انتهای پیام/ح

خدمات امام جمعه سابق کرمان ماندگار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.