نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری؛

منکری بزرگتر از رژیم صهیونیستی نیست

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بزرگترین منکر جهانی رژیم صهیونیستی است و امت اسلامی وظیفه دارد در برابر این منکر جهانی بایستد.

منکری بزرگتر از رژیم صهیونیستی نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی ظهر امروز هفتمین همایش آیین برادری در جیرفت گفت: در آیه شریفه ۱۱۰ سوره آل عمران تعبیری به عنوان برترین امت‌ها از امت اسلامی نام می‌برد.

وی افزود: در این آیه چنین تعبیری دارد که شما بهترین امتی هستید که برای بشریت قیام کردید، مأموریت در رسالت بشری دارید، مأموریت دارید که بشر را به حقوق حقه‌اش برسانید، شما مأموریت دارید که معروف جهانی را برقرار کنید و منکر جهانی را از میان بردارید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:در این روزگار منکری گسترده‌تر و آسیب‌زننده‌تر از رژیم غاصب صهیونیستی نیست، گرچه این رژیم سال‌ها است که جا گرفته و در اندیشه این است که بماند و تمام اقدامات برای تثبیت و ماندن آن توسط استکبار انجام می‌شود و آخرین اقدام ننگین در این زمینه این است که قبله مسلمین بیت‌المقدس قدس شریف را به عنوان پایتخت این رژیم اشغالگر معرفی می‌کنند.

علیمرادی تاکید کرد:مأموریت امت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر جهانی است که بزرگترین منکر، رژیم صهیونیستی است و امت اسلامی وظیفه دارد در برابر این منکر جهانی بایستد و توطئه دشمنان را خنثی کند.

 

وی با اشاره به اینکه نمی‌شود آل‌سعود به نام اسلام، به نام مسلمانی و به عنوان خادمان حرمین شریفین، مزدوری دنیای استکبار را بکند، خاطرنشان کرد: کسانی که داعیه آن را دارند که خادم‌الحرمین و ام‌القرای جهان اسلام هستند، باید در برابر رژیم صهیونیستی بایستند و اگر آن‌ها این کار را انجام نمی‌دهند، باید حساب آن‌ها را کاملاً جدا کرد.

هفتمین آئین برادری در شهرستان جیرفت عصر امروز با حضور نمایندگان مجلس واستاندار وسران طوایف سنی وشیعه استان برگزارشد.

انتهای پیام/ح

رژیم صهیونیستی بزرگ ترین منکر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار