همایش وحدت سران شیعه وسنی در قلعه گنج

به مناسبت هفته وحدت همایش هم اندیشی سران طوایف شیعه وسنی در قلعه گنج برگزارشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه شهرستان قلعه گنج ضمن تبریک هفته وحدت و همدلی گفت : این همایش ونشست های که بین تشیع وتسنن برگزار میشود مشت محکمی است بر دهان استکبار که نقش های شوم وتوطئه های دشمنان استکبار که نقش بر آب خواهند شد از خروجی همین وحدت وهمدلی بین شیعه وسنی است.

وی افزود:وحدت کلمه که توسط مقام معظم رهبری مخابره شده وبسیاری روی این مسئله مهم ایستادند تا بیداری در جهان شکل گرفت و این وحدت کلمه با موفقیت چشمگیری در عرصه پیروزی بر آل سعود ودشمنان استکبار وتوطئه گران خارجی مسمر ثمر شد.

خطیب جمعه قلعه گنج گفت :شیعه وسنی باهم برادرند ومعنی واقعی وحدت رادانسته اند ودشمنان دین و اسلام بدانند که این وحدت ریشه استکبار را نابود خواهد کرد و این برادری را به استکبار گران ثابت کردند که بایکدلی و وحدت کلمه توانستند آل سعود داعش وتکفیر که با نقشه شیطانی خود در نظر داشت که دین اسلام را خطشه دار کند با همین همدلی شیعه وسنی نابود شد .

مولوی چاهانی در راستای این همایش گفت : شیعه وسنی باهم برادرند وباهم یکدل ویکرنگ در کنارهم هستند به این دلیل که دینشان یکی است قران شان یکی است وپیامبر شان نیز یکی است پس ما باهم یکدل و یک دین هستیم وبا اقتدار وانسجام کامل در مقابل شیطنت های شوم وباطل دشمنان می جنگیم و تا پیروز شویم.
انتهای پیام/ی

جنگیدن شیعه و سنی درمقابل شیطنت های استکبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.