فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تدوین میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار فرصتی است که باید در دل اقوام و طوایف استان برای جذب سرمایه گذار ایجاد شود.

امنیت مطلوب در جنوب استان، موجب جذب سرمایه گذار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر ، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در طول ادوار گذشته ریش سفیدان و سران طوایف اعتقاد قلبی خود را به نظام اسلامی از طریق همکاری گسترده با رده های امنیتی و انتظامی در بحث کنترل اختلافات و رفع منازعات نشان داده اند.

وی اظهار داشت:امنیت یک مقوله چند وجهی است که لازمه آن هم پوشانی و هم افزایی مسولین ،دستگاه قضایی، رده های انتظامی و امنیتی در اجرای وظایف و مشارکت شهروندان است.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: اعتبار بخشیدن به منتفذین و ریش سفیدان منافعی دوجانبه در پی دارد و علاوه بر دستگیری بزهکاران، مانع از آسیب رسیدن به افراد بی‌گناه و منجر به پیشگیری از وقوع جرم می شود.

وی در پایان با تقدیر از فرماندهان و کارکنان انتظامی جنوب استان و خانواده آنان گفت: امید است با پیروی از راهبردهای نظام مقدس اسلامی در سایه ولایت زندگی شرافت مندانه را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

گفتنی است در پایان میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار توسط مسولین استانی و سران طوایف جنوب و شرق استان امضا شد.

انتهای پیام/ح

امنیت جنوب استان به جذب سرمایه گذار می انجامد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار