برگزیدگان بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز و سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه با حضور مسئولان فارس در صدا و سیمای مرکز فارس، تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ۶۶ اثر برنامه سازان صدا و سینمای مرکز فارس در حوزه‌های صدا، سیما، خبر، پژوهش، موسیقی و فضای مجازی به مرحله داوری رسید که از این تعداد ۹ اثر برگزیده شد و یک تندیس زرین جشنواره به مرکز فارس رسید.

در این مراسم استاندار فارس گفت: رسالت اصلی صدا و سیما توجه به منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی است که با ساخت برنامه‌های مخاطب محور به خوبی این رسالت را انجام می‌دهد.

تبادار با قدردانی از مدیر کل، معاونان و کارکنان صدا وسیمای مرکز فارس برای ساخت برنامه‌های کیفی، گفت: به وجود تک تک شما افتخار می‌کنم.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز همه در یک اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنند و همه رفتار‌ها و گفتار آن‌ها زیر ذره بین است، گفت: دسترسی فراوان و سریع به اطلاعات یک مزیت است و هر کس در جامعه به آن توجه نکند موجب عقب افتادن جامعه خود و بی بهره شدن از توسعه و پیشرفت می‌شود.

تبادار با بیان اینکه سلیقه و حزبی بودن در صدا و سیما و رسانه ملی نمی‌گنجد، گفت: رسانه ملی باید منافع ملی را برای برنامه سازی خود الگو قرار دهد و مشکلات مردم را به گوش مسوولان برساند و از طرفی کار مسئولان و خدمات آن‌ها را به مردم منعکس کند.

مدیر کل صدای استان‌ها هم در این مراسم گفت: مراکز استان‌ها با داشتن ۷۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی جایگاه مهمی در رسانه ملی دارند و ماموریت این شبکه‌ها توسعه استان‌ها است.

کمالی افزود: بخش عمده‌ای از برنامه‌های سیمای مرکز فارس از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود، خبر آن در جایگاه برترین برترین‌ها است، صدای این مرکز در کشور جایگاه ممتازی دارد و بخش فنی آن سه سال متوالی رتبه برتر را کسب کرده است.
وی بیان کرد: بر اساس شاخص‌های ارزیابی، صدا و سیمای مرکز فارس در جایگاه برتر مراکز قرار دارد.

رییس شورای اسلامی شیراز هم در این مراسم گفت: صدا و سیما و شورای شهر یک فصل مشترک در حوزه کاری خود دارند که صدا و سیما باید ارتباط سه سویه‌ای بین مردم، شهرداری و شورای شهر برقرا کند و شورا به عنوان مجلسی محلی در راستای وظایف مدیریت یکپارچه شهری نقش خود را ایفا کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس هم گفت: کارکنان یک رسانه باید تعهد و تخصص لازم را داشته باشند تا بتوانند برنامه‌های کیفی بر اساس فن، روش و هنر تولید کنند.

سید تقی سهرابی افزود: نیروی یک رسانه باید مردم دار و مردم دوست باشد، مخاطب را بشناسد و برای وی برنامه ریزی کند.

وی افزود: نیروی یک رسانه باید با تقوا و خدا محور باشد تا قدرت اجتهاد رسانه‌ای داشته باشد.

در این مراسم ۱۴۷ نفر از کارکنان صدا و سیمای مرکز فارس که آثار آن‌ها به بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز و سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه راه یافته بود تجلیل شد.
انتهای پیام/ر

تقدیر از برگزیدگان جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار