معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از راه اندازی صدای مشاور در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان با همکاری مرکز مشاوره آرامش این معاونت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با راه اندازی و افتتاح طرح تجمیع خطوط مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تیر ماه امسال در استان مازندران توسط سردار فرمانده ناجا و با حضور مسئولان استانی در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری اجتماعی، طرح صدای مشاوره اجرایی شد.

وی با اشاره به مزایای اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ از افزایش توان پاسخگویی به تماس‌های مردمی با ۱۱۰ خبر داد و افزود: چابک سازی سازمانی، ایجاد انعطاف و سرعت در پاسخگویی به تماس‌ها و کمک به رفع چالش‌های اجتماعی، آرشیو تمامی مکالمات ۱۱۰، مستند سازی و گزارش دهی از جمله مزایای این طرح بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به مصالحه ۷۳ درصدی پرونده‌های اجرایی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان در سال جاری، افزود: بیشترین پرونده‌های ارجاعی به این دوایر با موضوعات اختلافات خانوادگی بوده است.

سرهنگ باقری در پایان از ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری در مرکز مشاوره آرامش استان خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند به صورت تلفنی با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۳۶۳ با کارشناسان این مرکز در تماس باشند.

انتهای پیام/آ

استقبال مردم مازندران از خدمات مشاوره پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار