احیای امر به معروف در ادارات به افزایش کیفیت خدمات می‌انجامد

فرماندار نیشابور گفت: احیای امر به معروف در ادارات و نهادها به افزایش سلامت و کیفیت خدمات دستگاه‌های اجرایی می‌انجامد.

احیای امر به معروف در ادارات به افزایش کیفیت خدمات می‌انجامدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سعید شیبانی معاون استاندار و فرماندار نیشابور در همایش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و نهادهای نیشابور گفت :احیای صداقت‌ها و پاکی‌ها می‌تواند مهم‌ترین علت موفقیت یک دستگاه اجرایی و افزایش کیفیت خدمات ادارات و نهادها باشد.


وی افزود: مسئولیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی اهمیت زیادی دارد و مدیران آنها باید با جدیت بیشتر وظایف اجرایی خود را پیگیری کنند.


فرماندار نیشابور ادامه داد : جاذبه عملکرد ستاد و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در موفقیت یا عدم موفقیت آن در سطح ادارات و نهادها موثر باشد .


شیبانی با بیان اینکه ما در معروف‌ها و منکرها دارای ارزش‌های جهان شمول هستیم، گفت : ما به سلوک اخلاقی انبیا، ائمه و ملت‌مان می‌بالیم و قصد گسترش آنها را داریم و جای بسی افتخار است که جزو سهامداران این ارزش‌ها در جهان هستیم.


عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر نیشابور افزود : ایرانی‌ها در طول تاریخ همواره به خصایصی چون دلاوری، غیرت، عطوفت، گذشت و مهمان‌نوازی شهره بوده‌اند.


وی ادامه داد: پس از پذیرش اسلام، این ارزش‌ها توسعه پیدا کرد، در حال حاضر نیز باید با اتکا به این سنتها ، چهره ایران را در جهان درخشان‌تر کنیم .


انتهای پیام // س . ح

 

گفته های معاون استاندار و فرماندار نیشابور در همایش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و نهادهای نیشابور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار