پرداخت 564 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در اردبیل

۵۶۴ میلیارد تومان تسهیلات سهمیه استان اردبیل در قالب طرح اشتغال فراگیر پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند ارائه تسهیلات بانکی رونق تولید در اردبیل اظهار داشت: سقف و سهمیه استان اردبیل از تسهیلات بانکی طرح رونق تولید 540 میلیارد تومان، برنامه اشتغال فراگیر 564 میلیارد تومان و قانون حمایت از توسعه و اشتغال روستایی 325میلیارد تومان تعیین شده است.

وی بیان کرد: بانک‌های عامل استانی موظفند چنان چه در رابطه با تامین منابع تسهیلات یاد شده مشکل و یا محدودیتی داشته باشند راسا با مدیران مرکزی خود این موارد را هماهنگی و پیگیری کنند تا در زمینه ارائه این تسهیلات با مشکلان و نارسایی‌ها مواجه نباشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: آیین‌نامه قانون حمایت از توسعه و اشتغال روستایی به تصویب هیئت وزیران رسیده است و چنان چه شیوه‌نامه آن نیز ابلاغ شود پرداخت این تسهیلات نیز وارد فاز اجرایی می شود.

عزیزی با اشاره به مشکلات موجود در مسیر اشتغال و بیکاری جوانان در سطح استان تصریح کرد: رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی راهکاری اساسی برای رفع مشکل بیکاری بوده که در این راستا عزم جدی در استان وجود دارد تا با رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رونق تولید زمینه‌ساز توسعه اشتغال در اردبیل شویم.

وی رونق تولید را یکی از راهکارهای اساسی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: تحقق این امر و توسعه صنعتی استان در گرو همکاری و مشارکت هر چه بیشتر بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات رونق تولید بوده که انتظار می‌رود بانک‌ها در این زمینه بیش از گذشته همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار