همزمان با سراسر کشور؛

مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در اردبیل برگزار شد

مسوول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: بخش کتبی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در ۹ رشته از قرآن و عترت در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحیمی، مسوول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: بخش کتبی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ویژه استادان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ دانشجوی در بخش برادران و ۷۰۰ دانشجو در بخش خواهران شرکت داشتند افزود : دانشجویان در این دوره از مسابقات در ۹ رشته شامل تفسیر قرآن کریم، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، ترجمه قرآن کریم به زبان فارسی، زندگانی چهارده معصوم(ع)، زندگانی پیامبر(ص)، نماز، احکام برادران، احکام خواهران، آشنایی با نهج البلاغه، زیارت عاشورا و جامعه کبیره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسوول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: استادان و اعضای هیأت علمی نیز در سه رشته شامل احکام، نماز و زندگانی چهارده معصوم(ع) رقابت کردند.

رحیمی از استقبال کم نظیر دانشجویان از این دوره از آزمون های سراسری قرآن و عترت در اردبیل خبر داد و افزود: این استقبال بطوری بود که تمامی کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در تمامی واحدها تعطیل شد.

وی افزود: جوایز نفیس و ارزنده ای برای نفرات برتر و منتخب این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است که مشابه این جوایز نقدی و غیر نقدی سال گذشته تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای نفرات منتخب و برتر این دوره از مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه آزاد پرداخت و اهدا شد .

 

انتهای پیام/ح

برگزاری مسابقات قرآن کریم در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار