571 زوج تویسرکانی از کلاس‌های آموزش تکمیلی ازدواج بهره مند شدند

مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری تویسرکان گفت: ازابتدای امسال تاکنون 571 زوج‌های شرکت‌کننده در کلاس آموزش‌های تکمیلی شرکت کردند.

571 زوج تویسرکانی از کلاس‌های آموزش تکمیلی ازدواج بهره مند شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سمیه ترکاشوند با اشاره به اینکه 148  نوعروس کمیته امداد از خدمات مشاوره‌ای ازدواج بهرمند شدندافزود: 62 مورد نیز از ابتدای امسال تاکنون از خدمات مشاوره استفاده کردند.

 وی خدمات مشاوره‌ای به نوعروسان را مهارت‌های همسرداری، اخلاق اسلامی، احکام ویژه آقایان و بانوان، سبک زندگی اسلامی دانست و ادامه داد: این آموزش‌ها در طول سال با حضور اساتید حوزه علمیه، شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

 مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری تویسرکان با اشاره به اینکه آموزش مشاوره پیش از ازدواج به 255 نفر از مددجویان بهزیستی تویسرکان در سال گذشته داده شد افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 180 نفر از افراد زیر پوشش بهزیستی از مشاوره پیش از ازدواج برخوردار شدند.

 وی تعداد زوج‌های شرکت‌کننده در کلاس آموزش‌های تکمیلی ازدواج از ابتدای امسال تاکنون را 571 زوج خواند و خریداری یک هزار جلد کتاب با عناوین ازدواج و مبانی اسلامی و کتاب روابط عاطفی و اجتماعی، تعداد دریافت کننده کتاب 502 زوج ، تعداد دریافت کننده فیلم 32 نفر را از اقدامات آموزش‌های تکمیلی ازدواج در تویسرکان عنوان کرد.

انتهای پیام/ج

بهرمندی زوج ها تویسرکانی از کلاس های آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.