استاندار اردبیل گفت: روند تجهیز و آماده سازی پروژه‌های درمانی در استان اردبیل تسریع یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در بازدید از بیمارستان در حال تجهیز شهدای پارس‌آباد با تاکید بر سرعت بخشیدن به روند تجهیز و آماده‌سازی پروژه‌های درمانی برای افتتاح گفت: این پروژه‌ها پس از راه‌اندازی در خدمت مردم منطقه بوده و معضلات حوزه سلامت را برطرف می‌ کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت حوزه بهداشتی و درمانی نیاز است روند تجهیز و آماده سازی پروژه‌های درمانی اردبیل تسریع یابد تا بتوانیم در این زمینه در رفع مشکلات مردم پیشگام باشیم.

استاندار اردبیل با تاکید بر سرعت بخشی به روند تجهیز و آماده‌سازی این پروژه‌ها برای افتتاح گفت: یقینا این پروژه‌ها پس از افتتاح و راه‌اندازی در خدمت مردم منطقه  است و معضلات حوزه سلامت پس از بهره برداری از این پروژه ها برطرف می‌شود که نیاز است در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

بهنامجو بیان کرد: اهمیت به سلامتی مردم یکی از اولویت‌های اساسی است که نیاز است برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه  انجام شده و امیدواریم با تعامل و همکاری‌های همه‌جانبه بتوانیم برای حل مشکلات پیش رو گام برداریم.

وی تصریح کرد: نیاز است در راستای تضمین سلامت مردم و داشتن افقی زیبا در عرصه سلامت گام‌های اساسی برداشته شود و راهکارهای اساسی و مناسبی در این زمینه اتخاذ شود تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم و  شاهد حل مشکلات و مسائل موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

اهمیت به سلامتی مردم یکی از اولویت‌های اساسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.