نژادبهرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اختلاف سیاسی با شهردار نداریم/ نجفی از مقامات درجه اول کشور است

عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از دلایل انتخاب شهردار این بود که او یکی از مقامات درجه اول دولت است.

اختلاف سیاسی با شهردار نداریم/ نجفی از مقامات درجه اول کشور استزهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بحث شهردار و شورای شهری‌ها اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری هرهفته نشست صمیمانه ای را برگزار می کنند. در نشست غیرعلنی گذشته، شهردار از بودجه دولت و بحث کلانشهرها گزارش خوبی ارائه کرد، حتی تصمیماتی گرفته و قرار شد مذاکراتی با نمایندگان مجلس صورت بگیرد.

وی افزود: بحث و گفتگو خاصیت جلسه است‌، زیرا آدم های متفاوتی هستیم و قطعا نظرات متفاوتی داریم، اما در عین حال نقاط مشترک زیادی داریم و این بحث ها برای رسیدن به یک نظر مشترک است.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که تکذیب هایی صورت گرفته و پنهان کردن حقایق به نوعی جلوه شورای مردم را به شورای شهرداری بدل کرده است، گفت: ما طرف مردم هستیم زیرا شهردار طرف مردم است؛ چون ما شهردار را انتخاب کردیم بنابراین شورا، شورای مردم و شهردار، شهردار مردم است.

وی تاکید کرد: تمام گام های ما به نفع مردم است. بنده از نظرات مردم و شهردار برآمده از نظرات ما است؛ تمام اعضای شورا به نجفی برای شهردار شدن رای دادند.

همچنین نژادبهرام در پاسخ به این شایعه که اختلاف بین شورای شهر و شهردار به خاطر مطالبات سیاسی اعضای شورا از شهردار است، گفت: ما وابسته به یک جریان فکری و همه ما اصلاح طلب هستیم و هیچ اختلاف نظر سیاسی با هم نداریم.

وی افزود: اعضای شورا و شهردار جدای از هم نیستند و نمی‌توان گفت ۲۱ نفر اعضای شورا بلکه باید گفت ۲۲ نفر، چرا که شهردار و اعضای شورا همگی با هم هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار با تحکم و برای القای نظر خود صحبت نمی کند و در بحث ها اگر حرفی می‌زند اشاره به این دارد که بخشی از مقامات اول دولت هستند و اگر اینچنین نبود ما او را انتخاب نمی‌کردیم.

نژادبهرام تاکید کرد: این باور من است که شهردار جزء مقامات درجه اول کشور است و یکی از دلایل انتخاب او همین امر بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار