هر نوع مالیات قبل از نقل و انتقال قابل تقسیط است

استاندار مرکزی از قابل تقسیط بودن هر نوع مالیات قبل از نقل و انتقال خبرداد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی درحاشیه  جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی که در استانداری مرکزی برگزار شد در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: هر نوع مالیات قبل از نقل و انتقال قابل تقسیط است

آقازاده افزود: پرداخت اقساط پلکانی انبوه سازان استان مرکزی با مطرح شدن در شورای عالی کار از مسائلی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که موانع سخت مالیاتی با مطرح شدن در شورای عالی کار مرتفع گردد.

وی حفظ اشتغال موجود در بخش‌های مختلف شامل: پرداخت بیمه به کارگزان، افزایش سود تسهیلات بانکی، درخواست تقسیط پلکانی بدهی‌های مالیاتی در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی را از مهمترین مشکلات صنوف مختلف بیان کرد و افزود:نا باید اشتغال مولد و پایدار ایجاد کنیم و در این زمینه هر کاری که از دست دولت برای رفع این مشکلات برمی آید انجام می‌دهیم.

استاندار مرکزی واردات را سمی مهلک برای اشتغال در کشور دانست و تاکید کرد:اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و اشتغال مولد را یکی از راه‌های مبارزه با واردات دانست.

وی بیان کرد: در این جلسه همچنین وضعیت بیمه کارگران و کارفرمایان انبوه ساز طبق ماده قانونی ۱۹۱ قانون کار مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

سخنان استاندار مرکزی درباره مالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.